.

Par tauriņu, piecu sekunžu likumu un klienta smadzenēm

DSCF7447Atskaite par Natāļjas Moroz semināru.

 

Lietus, vētra, viesuļvētra…

Nabags sēž ubaga mājā,

Tek jumts, caurvējš…

Viņš iziet uz lieveni un lūdzās:

-       Dievs, kāpēc tu man nepalīdzi?

Kāpēc es esmu tik nabags?

Kāpēc es ne vienu reizi nelaimēju loterijā?

Pēkšņi pašķirās mākoņi un balss no debesīm:

-       Kā tu varēji laimēt, ja nevienu reizi tā arī nenopirki biļeti?

 

 

Tiem, kuri, nopirka biļeti, uzņēmējiem, kuri ir ieinteresēti savas uzņēmējdarbības attīstībā 15 martā notika Natāļjas Moroz seminārs “Kā iekļūt klienta smadzenēs”.ok small

Un būsim godīgi, to var droši uzskatīt par lielu laimestu.

Mārketinga profesionālais konsultants ar 15 gadu pieredzi, triju stundu laikā dāsni dalījās ar publiku ar savu pieredzi.

Mēs izskatījām kļūdas, kuras nedrīkst atkārtot! Tā ir domājošo privilēģija – mācīties uz citu, nevis savām kļūdām. Priekš kam tērēt laiku un naudu, ja pirms jums jau to izdarīja citi? Tāpēc cilvēki rakstīja, nepaceļot galvu.

Pēc kafijas pauzes kļūdu labojums beidzas un sākās mārketinga nākotnes stratēģiju plānošana. Moroz kundze iepazīstināja klātesošos ar tādu neaizvietojamo instrumentu, kā aptauju tehnoloģija un pat novadīja meistar-klasi.

Pievienojām fotogrāfijas un semināra dalībnieku atsauksmes.

 

istorija uspeha1

istorija uspeha2

istorija uspeha3

istorija uspeha4

istorija uspeha5

Bookmark and Share
Top.LV