.

Kosmetoloģijas karalienes Este Lauderes 10 biznesa likumi.

main imgEste Laudere, smalka sieviete, pateicoties neatlaidībai un azartam ir spējusi radīt īstu kosmetoloģijas impēriju.

 

Mīliet to lietu, ko darāt!


Nākamai biznesa lēdijai un miljonārei jau bērnībā piemitušas divas biznesam nepieciešamas īpašības: neatlaidība un azarts. Tomēr Este Laudere šaubās, vai viņa būtu guvusi panākumus un sasniegusi virsotnes, ja būtu tirgojusi nevis kosmētiku, bet, teiksim, automašīnas. Viņa uzskatīja, ka uzņēmējam ir ne tikai jābūt apveltītam ar vajadzīgajām rakstura iezīmēm, bet arī ir jāmīl savs produkts.




Galvenais ir risks


Tie cilvēki, kuri viegli seko savai intuīcijai, riskē un izmanto katru iespēju, ir veiksmīgi. Risks ir jebkura biznesa stūrakmens. Este Laudere apgalvoja, ka nepazīst nevienu veiksmīgu cilvēku, kurš nekad nebūtu riskējis.


Krājiet naudu

 

Par biznesa lēdiju bieži tika sacīts, ka viņa savu kapitālu ir izveidojusi no nekā. Tomēr viņa katru reizi to noliedza, sakot: „Tie ir meli. Ja jūs gribat uzsākt savu biznesu, sakrājiet nedaudz naudas vai aizņemieties vajadzīgo naudas summu”.


Nemēdz būt momentānu panākumu


Este Laudere bieži ir teikusi, ka nemēdz būt momentānu panākumu: „Tie ir izdomājumi, mīti. Ticiet man, es raudāju biežāk nekā ēdu. Saspringts darbs, negulētas naktis, satraukumi un sāpes – lūk, ko man nācies pārdzīvot”.


Labi ģērbieties


Kad Este Laudere uzsāka savu biznesu, viņai nebija ne stilistu, ne imidža konsultantu, bet viņa zināja, ka  „man ir jāizskatās pēc iespējas labāk, lai varētu pārdot pēc iespējas labāk”.


Dāviniet!


Este Laudere uzskatīja dāvanas par savu „slēpto ieroci”, viņa vienmēr paturēja prātā, ka dāvana padara pirkumu daudz pievilcīgāku. Tādēļ neviena kliente no viņas neaizgāja projām bez prezenta kosmētikas izskatā.


Uzmanība pret pircēju


Este Lauderes impērija par tādu kļuva tikai tādēļ, ka tās dibinātāja izturējās ar lielu uzmanību pret katru klientu. „Tajā brīdī, kad jūs uzgriezāt pircējam muguru, jūs to pazaudējāt,” – viņa uzskatīja.


Īpaša misija


Ir vērts veidot biznesu ne tikai lielas peļņas dēļ, svarīgs ir arī augsts mērķis. Este Lauderei tāds bija. „Mana misija bija parādīt pēc iespējas lielākam sieviešu skaitam, kā kļūt skaistai un kā šo skaistumu saglabāt”.


Nebaidieties no provinciāļiem


„Nedrīkst nenovērtēt cilvēkus, kuri dzīvo mazās pilsētiņās, vai kuriem nav daudz līdzekļu. Arī viņi var nopirkt, ja viņus pārliecina,” – tādas ir uzņēmējas domas.


Padoms sievietēm


Tiek uzskatīts, ka sievietei ir grūtāk uzbūvēt biznesu nekā vīrietim, jo traucē ģimene, bērni, attiecības ar vīru. Tomēr Estee Lauder zīmola dibinātāja arī šeit ir atradusi risinājumu: „ Delikāti jāļauj savam vīram justies stipram un ievērojamam. Tad viņš patiesi būs stiprs un ievērojams”.

Bookmark and Share
Top.LV