.

Labo lietu krustojums

ORIGOTirdzniecības centra Origo vadītāja Aleksandra Nemirovska skatījums uz viņa vadīto tirdzniecības centru no putna lidojuma augstuma – no bāra Neo, kas atrodas virs stacijas pulksteņa.

Jebkura Origo rīkotā pasākuma komerciālais mērķis ir radīt mūsu apmeklētājiem noteiktu emocionālo noskaņu. Tirdzniecības centrā, kurā turklāt atrodas arī stacija un ir liela dzīvība un intensīva cilvēku plūsma, mēs radām sava veida stop kadru nišas, kuras cilvēku izrauj no ierastās darbības, liek apstāties, apskatīties apkārt un aizdomāties.

Esmu ļoti priecīgs, ja mums tas izdodas.

Ļoti lielu lomu noskaņas radīšanā spēlē stacijas laukums, kuru mēs nu jau piecus gadus izmantojam festivāla Summer Stage rīkošanai. Tas ir sava veida to notikumu atspoguļojums, kuri notiek Rīgā un Latvijā. Tur jūs atradīsiet tādus kā momentgriezumus no Pilsētas svētkiem, Dziesmu svētkiem, folkloras festivāliem, aktieru un estrādes zvaigžņu fotogrāfijas.

Mēs cenšamies pārraut ierasto formātu un radīt svētku noskaņu. Kas attiecas uz paša tirdziecības centra Origo arhitektūru, tad tas ir būvēts ļoti funkcionāli, un mums ir maz brīvas vietas, kas nebūtu aizņemta ar komerciju. Tomēr mēs cenšamies atrast līdzekļus, lai radītu emocionālu saikni ar mūsu apmeklētājiem.

Iekšpusē, tirdzniecības centra otrajā stāvā mums ir iekārtotas divas vitrīnas, kuras arī rada zināmu emocionālu akcentu apmeklētājiem. Tur pastāvīgi notiek izstādes jebkurai gaumei.  Ekspozīciju mainām bieži, lai priecētu un izbrīnītu Origo pastāvīgos apmeklētājus. Mums bija keramikas, koka skulptūru, gleznu, foto izstādes. Jau 13 gadus šeit notiek baleta festivāls un daudz kas cits.

Pašlaik mēs priecējam publiku ar retu un neparastu mūzikas instrumentu izstādi.

Iepriecina tas, kamūsu iniciatīvu atbalsta arī LDZ, tādēļ mēs tagad plānojam veikt kopīgas izstādes un citus sociālos pasākumus, izmantojot dzelzsceļa zāles un pārejas.

Viens no šādiem notikumiem bija nesenā kampaņa „Labie darbi”. Jebkurš cilvēks, kurš gāja caur dzelzceļa tuneli varēja uz īpašas veidlapas uzrakstīt to, kādus labus darbus viņš ir paveicis, un šo veidlapu piespraust uz speciāla stenda, kur citi apmeklētāji varētu izlasīt par viņa labajiem darbiem. Šie darbi bija ļoti dažādi: kāds cepa ģimenei pīrāgus, kāds palīdzēja tēvam, bet kāds cits baroja kaķus... Cilvēki ir dažādi, un katram bija patīkami vēlreiz pārdzīvot prieku par paša padarīto labo darbu un dalīties tajā ar citiem.  Tie bija visdažādākie cilvēki – tantiņas un jaunieši ar drediem... Visi, kas diendienā iziet cauri mūsu pārejām.

Kampaņas ideja bija vienkārša: uzskatāmi nodemonstrēt to, ka, lai cik dažādi nebūtu cilvēki, viņus vieno kas kopīgs – viņi dara labus darbus.

Cilvēkiem ir ļoti patīkami atgriezties tur, kur ir draudzīga atmosfēra, kur viņus ciena un mīl.

Tādēļ mēs arī paši cenšamies darīt labus darbus saviem apmeklētājiem. Mums ir ieplānoti sociālie projekti. Tās ir kampaņas, kas veltītas veselībai, piemēram, stendi ar informāciju par profilaksi un donoru autobusi stacijas laukumā. Ir arī darbā iekārtošanai veltīti stendi.

Mēs meklējam iespēju kļūt saviem apmeklētājiem ne vien par iepirkšanās vietu, bet par sava veida pievilkšanas centru, labo lietu krustojumu, kur var atrast to, kā tik ļoti pietrūkst dzīvē – sapratni, palīdzību un labestību. 

Bookmark and Share
Top.LV