.

3. CK DAUDZ REKLĀMAS IR VAJADZĪGS?

pardodas dzivoklisKādus reklāmas resursus nekustamā īpašuma pārdošanai jūs zināt? 99% gadījumu mēs saņem atbildi „Reklāma” un „ss.lv”, un viss. Vidēji statistiskais cilvēks nezina citas iespējas nekustamā īpašuma pārdošanai. Tieši tādēļ, neiznīcināmā vēlmē ieekonomēt uz māklera rēķina, viņš liek maksas (!) sludinājumus šajos resursos.

Jūs jautāsiet: „Kas tur slikts?”

Nekā slikta tajā nav, vienkārši, pirmkārt, ar to nepietiek. Un, otrkārt, ja jau jūs esat nolēmuši likt sludinājumu patstāvīgi, , tad tas ir jādara pareizi.

Sākumā noskaidrosim, ko nozīmē „pareizi”.

Lai pareizi uzrakstītu sludinājumu, ir jāiedomājas, kāds varētu būt jūsu potenciālais pircējs, kas viņam ir svarīgs. Sludinājumam jābūt uzrakstītam tādā veidā, lai tas pircēju ieinteresētu, „aizķertu” pircēju un liktu viņam piezvanīt jums.

Lūk pāris piemēru, kas ņemti no http://www.ss.lv.

 

           „Tīrs, remontsslēgta kāpņu telpa, santehnika, logi, durvis”.

•           „Pārdodo 3 istabu dzīvokli Imantā ar mēbelēm. Zeme īpašumā”

•           „dzīvokli pārdod ar mēbelēm un sadzīves tehniku, blakus atrodas poliklīnika, veikali, tirdziņā, pa logu ļoti labs skats uz pilsētu, blakus atrodas transports, bet dzīvoklī ir kluss, iespējama tirgošanās”.

”Nepieciešams remonts. Nav ieķīlāts. Nav stūra. Atbrīvots”

”Pārdod māju, 2 stāvi, 5 istabas, blakus 2 ezeri, pēc remonta, gaiša un mājīga māja”.    

 

Vai jums uz turieni gribas?

Kādēļ - nē? Tādēļ, ka maz informācijas... bet es neesmu neko nogriezusi no sludinājumiem. Tie bija tieši tādi.

Nav pareizi, ja jūs liekat sludinājumu, kurā nav pietiekami informācijas.

Jūsu labā nestrādā arī tādi sludinājumi, kuros ir dīvaina informācija, kura neattiecas uz objektu.

Piemērs:

 

Labs Rīgas rajons, zaļa apkārtne. Kapitāls otrais stāvs, bet vajadzīga iekšējā apdare. (2 stāvs nav nodots ekspluatācijā). Ir pamati pirtij un garažai. Platībs 80 m² - norādīta bes otrā stāva. Netālu no mājas atrodas skola, supermārkets, slimnīca un mežs ar veloceliņu. Netālu labs bērnu rotaļu laukums un vairāki ezeri. Lieliska transporta satiksme. No mājas līdz jūrai 20 km.

 

 

Vai jūs sapratāt, kāda ir mājas platība? Personīgi es – nē.Nav arī skaidrs, kam man vajadzīga slimnīca. Un, starp citu, ja jau tā ir Rīga, kādēļ jānorāda, ka līdz jūrai 20 km?

 

Es atļāvos minēt tikei dažus piemērus, un tie arī nav tie spilgtākie.

Šādu neprofesionālu sludinājumu galvenie trūkumi ir šādi:

$1·         Nepietiekama informācija;

$1·         Informācijas ir daudz, bet tā ir sagāzts „kaudzē” tā, ka ir grūti atšķirt svarīgo no nesvarīgā.

 

Ir vēl viena problēma – sludinājums ir, bet mērķauditorija to nekad neizlasīs. Piemēram, man gadījās sludinājums, kura autors kā priekšrocību min faktu, ka viņs īpašuma pirkšana dod tiesības uz uzturēšanās atļauju Latvijā. Kam ir domāta šī informācija? Acīmredzami, ka ārzemniekam, kam šī pati uzturēšanās atļauja ir vajadzīga. Bet ja viņš ir ārzemnieks, kādēļ sludinājums uzrakstīts latviešu valodā? Kā lai ārzemnieks to zina? Tātad strauji samazinās iespēja atrast mērķauditorijas pircēju.

Jā, starp citu par ārzemniekiem.

Ja jau mēģināt viņus nomakšķerēt, nebūtu slikti zīnāt, kādos resursos šie paši ārzemnieki „uzturas”, un izlikt savu „ēsmu” tieši tur. Ir profesionāli portāli, ie sarakst, ar kuriem apmainās uzņēmumi. Ir starptautiski ortāli, kur informāciju iegūs ārzemnieki.

Profesionāļi to zina.

Bet, ja jūs nolēmāt pārdot savu īpašumu patstāvīgi, jums nāksies kārtīgi pastrādāt, lai kļūtu par profesionāli kaut vai sludinājumu ievietošanas jomā.

Bookmark and Share
Top.LV