.

Cilvēks, kurš nes nēšus.

full1382103930Vingrinājums tiem, kuri maz kustas – atjaunojam mugurkaulu!


1. Nostāties taisni. Abas rokas izstiept uz priekšu plecu līmenī un platumā.

2. Vīriešiem kreisā roka (sievietēm - labā) sāk kustību ar plaukstu uz leju, lejā nonāk līdz gurnam un iet atpakaļ augšup līdz pleca līmenim. Galva griežas līdzi rokas kustībai, skatiens ir vērsts bezgalībā pāri kreisās rokas vidējā pirksta nagam. Plaukstas vērstas uz leju. Rezultātā sanāca, ka vingrotājs ir viduklī pagriezts pa 90 grādiem un galva ir gandrīz pa 180 grādiem pagriezta atpakaļ. Rokas atrodas vienā līnijā, kreisā aizmugurē, labā – priekšā.
3. Tālāk abas rokas virza vienu otrai pretim, lēni un līgani zīmējot pusapli, nolaižas lejā, iet gar gurniem, proti, mainās vietām. Šajā brīdī galva, pavadot ar skatienu kreiso roku, pagriežas uz priekšu, pie kam rokas ir nolaistas un turpina kustību pie gurniem.

4. Galvu pagriež pa labi, sekojot labās rokas kustībai, kreisā roka kustas uz priekšu un augšup līdz pleca līmenim, skatiens ir vērsts atpakaļ bezgalībā pāri labās rokas vidējā pirksta nagam. Pēc tam rokas atkal iet lejā, iet garām gurnu līnijai, galva pariežas atpakaļ, sekojot kreisās rokas kustībai, labā roka turpina kustību uz priekšu un augšup līdz plecu līmenim, utt.
Pirmajās desmit dienās vingrojumu izpildām 9 reizes uz abām pusēm, pēc tam – 18 reizes. Kustības nav sarežģītas, bet ir neparastas, tādēļ tās ir grūti aprakstīt.


Mācoties centieties iedziļināties katrā kustībā. Visu vajag izpildīt lēni un plūstoši. Šīs kustības vingrina mugurkaulu un ir efektīvas dažādu saslimšanu gadījumā.
Ņemiet vērā, ka mugurkaula skriemeļu nostiprināšana pirmajās dienās var izsaukt nenozīmīgas sāpju sajūtas, kuras vēlāk pāries.

 

Izpildot kustības, jāelpo klusi, nepārtraukti un mierīgi.

Bookmark and Share

Pievienot komentāru


Aizsardzības kods
Atjaunināt

Top.LV