.

KĀ NOVĀKT TAUKU KROKAS NO MUGURAS.

10879Apgulties uz vēdera, izstiepiet uz priekšu rokas. Vienlaicīgi paceliet rokas un kājas virs grīdas un noturiet tās šādā stāvoklī,

kamēr saskaitāt līdz 20. Vingrinājumu pilda 4 piegājienos, katrā pa 10 reizēm. Šis vingrinājums iedarbojas uz muguras jostas vietas daļu.  

 2. Vingrinājums

Ar iegurni un gurnu augšējo daļu apgulties uz augsta ķebļa. Kājas aizlieciet aiz smaga priekšmeta  (piemēram, aiz dīvāna vai skapja). Var izmantot pārinieka palīdzību, palūdzot, lai viņš pietur kājas. Rokas aizlieciet aiz galvas un korpusu nolaidiet.  Atlieciet ķermeni uz augšu, apstājoties augšējā punktā uz 10 sekundēm.   Vingrinājums ir jāizpilda 4 piegājienos, katrā pa 15 reizēm.

Šo vingrinājumu sauc „hiperekstenzija” no latīņu extentio – izstiepšana. Vingrinājums ne tikai noņems taukus no muguras, bet arī padarīs slaidāku vidukli.

 

 3. vingrinājums

Muguras taukus var samazināt ar nelielu hanteļu palīdzību. Paņemiet hanteles rokās, nedaudz saliecieties uz priekšu un izpildiet roku vēzienus. Izpildām 4 piegājienus pa 12 reizēm.

Šo vingrinājumu izpilda ar nelielu hanteļu palīdzību. Hanteļu vietā var veiksmīgi izmantot parastas ar ūdeni piepildītas pudeles. Vingrinājums nostiprina muguras vidus daļu.


4. Vingrinājums

Stiepšanās vingrinājums. Paceliet augšā kreiso roku, labo roku nolaidiet lejā. Liecieties pa labi, pastiepjot uz augšu kreiso roku, bet labo roku aizliecot aiz muguras pēc iespējas tālāk. „Pīķa punktā” aizkavējieties un 10 sekundēm. To pašu atkārtojiet uz pretējo pusi.

 

5. Vingrinājums

Apsēdieties uz grīdas, plati izpletiet taisnas kājas. Liecieties pie vienas no kājām, pēc iespējas spēcīgāk izstiepjos muskuļus. To pašu izpildiet uz otru pusi.

Noslēgumā pielieciet korpusu  uz priekšu, cenšoties ar krūtīm aizskart grīdu.

 

Sekojot šiem padomiem, jūs varēsiet ātri novākt tauku krokas no muguras.

Bookmark and Share

Pievienot komentāru


Aizsardzības kods
Atjaunināt

Top.LV