.

3. komplekss iesācējiem

JK2
Labdien!

Šodien mēs patrenēsim tricepsu.

1. Stāvoklis – stāvus, kājas plecu platumā. Kreisajā rokā ņemam 3-5 kg smagu hanteli un lēnām atspiežam no pozīcijas aiz galvas. Rokai augšā ir jābūt pilnīgi taisnai.

Vaicam 15-20 šādas kustības 4-5 piegājienus katrai rokai!!! Hanteles svaru var mainīt pāra un nepāra dienās. Kopējam reižu skaitam katrai rokai ir jābūt ne mazākam par 80-100 viena treniņa laikā.

Atpūta starp piegājieniem 2-3 minūtes. Ja vingrinājumu grūti izpildīt stāvus, tad var to izpildit sēdus. Galvenais, sekojiet mugurai. Mugurai ir jābūt taisnai!

 KN31

KN312

KN313

2. Šis vingrinājums ir domāts preses sānu muskuļiem. Stāvoklis – stāvus, kājas plecu platumā. Viena roka aiz galvas, bet otrajā ņemam 3-5 kg smagu hanteli. Lēnām pieliecamies uz pretējo pusi un lēnām pastiepjam to roku, kurā ir hantele, kādus 10-15 cm. Ne vairāk!

Pēc tam lēnām atgriežamies sākotnējā stāvoklī. To pašu darām uz otru pusi.

Veicam 2-3 piegājienus ar 3 minūšu starplaikiem. Katrā piegājienā 20-30 reizes.

KN321

KN322

KN323

KN324

Ceru, ka mani ieteikumi palīdzēs Jums nostiprināt muskuļus un saites un uzlabot ķermeņa vispārējo stāvokli.

Lai veicas!

Uz tikšanos!

Bookmark and Share

Pievienot komentāru


Aizsardzības kods
Atjaunināt

Top.LV