.

2. komplekss iesācējiem

Turpinām publicēt rekomendācijas, kā atgūt sportisko formu tiem, kuri nekad nav nodarbojušies ar sportu.

Sadaļas autors – pasaules čempions airēšanā – Jefimijs Klementjevs.

JK2
Nu jau ir beigušies gada svarīgākie svētki. Protams, tie ir Ziemssvētki un Jaunais gads. Daudziem svētki – tas ir bagātīgi klāts galds ar obligāto rosolu un pīrāgiem.

Ir pienācis laiks savest sevi kārtībā.

Tādēļ es speciāli Jums, cienījamie lasītāji, esmu sagatavojis virkni vingrinājumu vēderam, konkrētak, vēderpresei.

 

Komplekss iesācājiem

Vecums – 16 gadi un vecāki

Pirmais vingrinājumu komplekss vēderpresei (jeb vēderam).

1. Vingrinājums

Izpilda guļus uz paklājiņa vai uz grīdas.

Kājas obligāi ir jānostiprina. Vēlams, lai kāds tās tur abām rokām, bet labāk kā es, pabāzt tās zem dīvāna.

Rokas novietojam az galvas. Pieliekties uz priekšu tā, lai ar pieri viegliņām pieskartos saliektajiem ceļiem, tad lēni atliekties atpakaļ, taču ne līdz galam, bet tā, kā parādīts foto uzņēmumā. Atkarībā no trenētības, svara un vecuma šo vingrinājumu var veikt no 4-6 piegājienos, katrā piegājienā 15-30 reižu. Starp piegājieniem atpūta 2-3 minūtes.

Nekādā gadījumā nepārpūlieties! Labāk ar katru dienu palielināt slodzi.

Lai veicas!

 Klementiev1

klementiev2

klementiev3

2. vingrinājums.

Guļus uz muguras, rokas gar sāniem, lēni nedaudz piepaceļam gurnus un lēni nolaižamies sākotnējā sāvoklī.

Arī šo vingrinājumu veic 4-6 piegājienos, katrā 15-30 reižu. Atpūta 2-3 minūtes, līdzīgi kā iepriekšējā vingrinājumā.

 klementiev4

klementiev5

 Veiciet šos vingrinājumus pamīšus. Vienu dienu 1. vingrinājumu, otru dienu 2. vingrinājumu. Jau pēc mēneša Jūs sajutīsiet rezultātu.

Lai veicas!

Uz tikšanos!

 

Bookmark and Share

Pievienot komentāru


Aizsardzības kods
Atjaunināt

Top.LV