.

1 vingrinajumsApgulties uz muguras, kājas saliektas. Rokas ir izstieptas gar sāniem. Pacelt gurnus un muguru līdz tam brīdim, kamēr grīdu neskars tikai ar galvu,

Lasīt tālāk ...

10879Apgulties uz vēdera, izstiepiet uz priekšu rokas. Vienlaicīgi paceliet rokas un kājas virs grīdas un noturiet tās šādā stāvoklī,

Lasīt tālāk ...

LIDO stylefoto.lv  MG 4819Pagājušās brīvdienās 24.-25. maijā, Lido Atpūtas centrā Krasta ielā 76, noticis ģimeņu sporta svētki “Par sportisku ģimeni Rīgā 2014”. Projekta ietvaros apvienojās sekojošie sporta virzieni pauerliftings, spēka cīņa (jakutu cīņa), break dance un hip-hop, bruņinieku vēsturiskais klubs, deju virziens māmiņām ar bērniem un ielu vingrotāji. Bija uz ko paskatīties un pat pašam piedalīties.

Lasīt tālāk ...

full1382103930Vingrinājums tiem, kuri maz kustas – atjaunojam mugurkaulu!

Lasīt tālāk ...

ltsa logoVingrojumi, kurus Latvijas tautas sporta asociācija iesaka dāmām, kas strādā ofisā.

Sākuma stāvoklis – stāvus.

Lasīt tālāk ...

JK2
Labdien. Šodien mēs izpildīsim vingrinājumu kompleksu roku, plecu un krūts muskuļu trenēšanai.

Lasīt tālāk ...

0f4b6ff03bac766f60c8f4799989c516Vingrojumi, kurus Latvijas tautas sporta asociācija iesaka dāmām, kas strādā ofisā. Sēdi un vingro!

 

Lasīt tālāk ...

JK2
Labdien!

Šodien mēs patrenēsim tricepsu.

Lasīt tālāk ...

Top.LV