.

pleseji
20 gadu laikā, kamēr SIA EKOCENTRS darbojas, ir uzkrāta liela pieredze un SIA EKOCENTRS ar lielu gandarījumu dalās savā pieredzē. 

Lasīt tālāk ...

6.Tango1
Kādēļ gan cilvēks ir tik saprātīga būtne? Kādēļ gan viņš satraucas par sīkumiem? Gadās, piedzīvojot lielu prieku, viņam acīs ir asaras. Dažreiz pat neadekvātas emocijas.

Lasīt tālāk ...

Pati pirmā grāmata par darījumiem ar nekustamajiem īpašumiem Latvijā nāca gaismā 2012. gada vasarā.

Tā ir Jeļenas Kordzevas grāmata „Atskaites punkts”. Viss grāmatā iekļautais materiāls ir uzņēmuma „EKOCENTRS”, kuru Jeļena Kordzeva dibinājusi 1998. gadā, 14 gadu darbības pieredzes rezultāts.

Lasīt tālāk ...

Gada sākums ir brīnišķīgs laiks, lai paskatītos, kas bija izdarīts iepriekšējā gada laikā.

Tieši to arī darīja uzņēmuma EKOCENTRS vadība, līdz pienāca brīdis saliet šampānieti un priecāties par Jaungada uguņošanu.

Lasīt tālāk ...

2ce9af4948fa6d61c0410e845656bfd3
Es parakstīju vienošanos ar banku par izmaiņām, un viss ir kārtībā.

EKOCENTRA komanda ir malači!

(I.Š. uzņēmuma kients)

 

Lūk, tik īss vēstījums no klienta. Sava veida atskaite par padarīto darbu. Var likties, ka tas ir sīkums, bet ļoti patīkami, jo visa dzīve sastāv no šādiem sīkumiem.

Lasīt tālāk ...

rieltorKad jūs meklējat profesionālu palīdzību, jūs gribat, lai tas, pie kā jūs vērsāties, būtu īsts speciālists. Lai ārsts prastu ārstēt, šuvējs – šūt, bet frizieris – frizēt.

Ir labi, ja jūs zināt, kas būtu šim speciālistam jāprot. Pieņemsim, ka pie friziera jūs ejat vienreiz mēnesī, pie zobārsta – vienreiz gadā, pie atslēdznieka – pēc nepieciešamības, māklera palīdzību jūs meklējat daudz retāk. Dažreiz tikai vienreiz dzīvē.

Lasīt tālāk ...

Top.LV